Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med en stejl digital læringskurve frisk i erindringen går fastfoodkæden Sunset Boulevard efter at bruge de nye salgsmønstre til mere vækst i 2021. Kæden er ligesom de fleste andre blevet ramt af nedlukninger og restriktioner, men har brugt opbremsningen i 2020 på at fintune salget online og via en leveringstjeneste på parkeringspladsen, skriver FødevareWatch.dk.
Det har givet pote med vækst i det samlede onlinesalg på 215 pct. fra december og frem til 13. januar. Herunder omsætningsrekord nytårsdag, selv om 11 ud af 45 restauranter er nedlukkede.
"Ligesom alle andre i branchen er vi selvfølgelig udfordret af corona og regeringens restriktioner. I de 34 restauranter som stadig har åbent for take-away, oplever vi stadig en fornuftig udvikling i salget, godt hjulpet af et højt og stigende take-away salg via vores online platform og SunsetToGo," udtaler adm. direktør Jens Broch i en skriftlig kommentar.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Kritik af offentlige kulturhuse: - OK, at de sælger hotdogs, men de skal ikke arrangere store fester
23-04-2024
-
Djurs Sommerland slår portene op til hidtil højeste nyhed
23-04-2024
-
Comwell Kellers Park kåret som Årets Spa
23-04-2024
-
Udviklingsplan lanceret med et brag: Nu står 10 kommuner sammen om at udvikle turismen på Fyn og Øerne
23-04-2024
-
Nyt Helsingør-hotel kan få 100 værelser
23-04-2024
-
Branchedirektør træder ind i VisitAarhus' bestyrelse
23-04-2024
-
Jyder hentede flest medaljer til DM i Skills
23-04-2024