Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Med en stejl digital læringskurve frisk i erindringen går fastfoodkæden Sunset Boulevard efter at bruge de nye salgsmønstre til mere vækst i 2021. Kæden er ligesom de fleste andre blevet ramt af nedlukninger og restriktioner, men har brugt opbremsningen i 2020 på at fintune salget online og via en leveringstjeneste på parkeringspladsen, skriver FødevareWatch.dk.

Det har givet pote med vækst i det samlede onlinesalg på 215 pct. fra december og frem til 13. januar. Herunder omsætningsrekord nytårsdag, selv om 11 ud af 45 restauranter er nedlukkede.

"Ligesom alle andre i branchen er vi selvfølgelig udfordret af corona og regeringens restriktioner. I de 34 restauranter som stadig har åbent for take-away, oplever vi stadig en fornuftig udvikling i salget, godt hjulpet af et højt og stigende take-away salg via vores online platform og SunsetToGo," udtaler adm. direktør Jens Broch i en skriftlig kommentar.

Læs hele historien her.

Log ind