Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Der er dansk islæt med, når migrationen af to af verdens største takeaway-platforme, Just Eat og Takeaway.com, smelter sammen. Just Eat Danmark flytter over på den nye fælles, globale platform Justeattakeaway.com. Migrationen giver 60 millioner brugere i 23 lande – herunder tæt på en million danskere – bedre brugeroplevelser, flere nye features og en nemmere adgang til takeaway på tværs af lande, når de bestiller fra deres mobil eller computer. Den danske administrerende direktør, Carsten Boldt, har set frem til denne dag.
”Skiftet til en ny, fælles platform er en milepæl og en meget vigtig del af vores nye fælles strategi. Vi har en ambition om at vækste det danske takeaway-marked og styrke vores position som nr. 1. I dag har vi over 65% i markedsandel, men med den nye platform og en langt bedre brugeroplevelse bliver vi relevante for endnu flere danskere. Corona har jo skubbet på, og vi har set solid vækst i 2020. Med væksten vil vi bl.a. investere i salg og øge udvalget af køkkentyper samt antallet af byer, hvor Just Eat tilbyder at levere for restauranterne. Vi vil også investere i markedsføring for at øge antallet af aktive kunder, hyppighed ift. bestilling samt samlet antal af ordrer.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
»Jeg er stolt og ydmyg«: Destinationsdirektør udpeget som forperson for dansk turisme
26-03-2024
-
McDonald's restauranter fik overskud
26-03-2024
-
Praksisændring samt præcisering vedr. udenlandske praktikanter i hotel- og restaurationsbranchen
26-03-2024
-
Stigning på 49 procent: Hotelkæde leverer sit bedste resultat nogensinde
26-03-2024
-
Familieejet hostel midt i Aarhus lukker efter konkursbegæring
26-03-2024
-
Kæde åbner sit andet hotel i København
26-03-2024
-
Legoland-ejer kæmper sig gennem voldsomt år med kæmpe vækstplaner
26-03-2024
-
Vinderen af Sønderjyllands Initiativpris 2024
26-03-2024