Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fastfoodkæden Sunset Boulevard udvider sit samarbejde med kaffeselskaberne JDE Professionel og Espresso House, skriver FødevareWatch.dk.
"Som den første nationale restaurantkæde lancerer vi Espresso House kaffestationer i mere end 20 restauranter. Samarbejdet understøtter vores ambition om at skabe en hybrid mellem en klassisk fastfoodrestaurant og gæsternes lokale favoritcafe. Vi er ikke kun til lynbesøg. Restauranten skal også indbyde til hygge og til, at man har lyst til at mødes med sine venner til en kop kaffe" skriver Jens Broch, adm. direktør i Sunset Boulevard, på Linkedin.
Med konceptet får gæsterne mulighed for at købe specialkaffe fra Espresso House ved kaffestationer i restauranterne.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Fortsat fremgang i hotelovernatninger i september
13-11-2025
-
Sunset Boulevard lander ny direktør
13-11-2025
-
Rekordvækst i Københavns Lufthavn i årets første tre kvartaler
13-11-2025
-
Burger King satser stort på kinesisk ekspansion
13-11-2025
-
Restauratør i opråb over udeserveringsgebyr: Ét bord koster 12.000 kr.
13-11-2025
-
Debatindlæg: Venstre vil stramme reglerne for korttidsudlejning
13-11-2025
-
HORESTA sætter spot på flytrafikken til Hotel Insights 2025
13-11-2025
-
Kold College vinder Young Chef 2025
13-11-2025
-
Turismepulje skal skabe aktivitet – ikke skrivebordsprojekter
13-11-2025