Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
First Hotellet i Aalborg drives videre under navnet Slotshotellet indtil ny operatør bliver udvalgt. Ejendommen blev erhvervet af K/S Slotshotellet, Aalborg i 1999. Ejerkredsen bag tæller Carsten Tilm i spidsen som bestyrelsesformand og Michael Kaa Andersen (Proark) og Jens Winther som bestyrelsesmedlemmer.
Med bestyrelsen i spidsen og de øvrige i ejerkredsen besidder ejerne mange års erfaring med både ejerskab og drift af hoteller.
”I K/S Slotshotellet, Aalborg har det været vigtigt for os, at vi kunne sikre hoteldriften nu hvor ejerselskaberne bag operatøren for First Hotel er gået konkurs. Slotshotellet i Aalborg har en meget stærk ledelse og dedikerede medarbejdere, og for os som ejer af ejendommen var der ingen tvivl om, at vi skulle træde ind og overtage driften for at sikre medarbejdernes jobs og den fortsat gode oplevelse for gæsterne. Hotellet har meget høj belægning i disse dage og særligt fra de norske gæster,” udtaler bestyrelsesformand Carsten Tilm, og fortsætter:
”Vi har en meget stærk ejerkreds – både økonomisk og med stor hotelerfaring – og med det som ballast er jeg sikker på, at vi kan drive hotellet til alles tilfredshed og indtil vi måtte vælge en ekstern operatør til at drive hotellet for os.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny minister vil videre med modernisering af planloven
25-06-2026
-
Grønt lys til nyt strandhotel på Sydsjælland
25-06-2026
-
Millionstøtte skal løfte natur og turisme ved Storebælt
25-06-2026
-
HORESTA sænker kontingentet for medlemmer
25-06-2026
-
Historisk hospital kan blive nyt hotelområde
25-06-2026
-
Lufthavn venter rekordsommer med 10 mio. passagerer
25-06-2026
-
Hotelgigant vil vokse yderligere i Norden
25-06-2026
-
HORESTA: Lejecykler skal ikke blive en forhindring i gadebilledet
25-06-2026