Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Hele 40 nye barer og natklubber blev i løbet af året føjet til porteføljen i Rekom i 2019, der i dag tæller mere end 120 barer og natklubber i Danmark, Norge og Finland. Det viser et nyt årsregnskab, som Rekom Group netop har offentliggjort, skriver Finans.dk.

Herhjemme ejer Rekom Grouop kendte barer og barkæder som A-Bar, Heidi’s Bier Bar, Den Glade Gris, Hornsleth Bar og flere barer i den aalborgensiske festgade Jomfru Ane Gade. Bag det hele står stifter og adm. direktør Adam Falbert, der åbnede sin første bar som 23-årig og for to år siden solgte aktiemajoriteten i Rekom Group til kapitalfonden Catacap for et trecifret millionbeløb.

Læs hele historien her.

Rekom introducerer nyt franchisekoncept

Sydeuropæisk afterski-kultur er kernen i det nye barkoncept udtænkt af barkoncernen Rekom. Franchisekonceptet skal udbredes i både Danmark og udlandet. Første to barer åbner i 2024.

Log ind