Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Bo Haahr, der ejer restauranten Bistro Francophile i Helsingør, skrev kort før jul en vred anmeldelse af betalingsfirmaet Yourpay, fortæller TV2 Lorry.
"Hvornår kan man forvente at få udbetalt sit tilgodehavende? I skrivende stund mangler undertegnedes virksomhed Bistro Francophile betaling for torsdag, fredag og lørdag. Dette uagtet vi - ifølge vores fælles samarbejdsaftale - står til maksimalt at skulle vente Èn bankdag."
På hans side på Yourpay kunne han se, at han havde 25.000 kroner til gode fra de sidste fem dage, selvom hans aftale med Yourpay er, at han skal have pengene dagen efter.
Og Bistro Frankophile er langt fra den eneste virksomhed, der har haft bøvl med Yourpay. Yourpay har mange negative anmeldelser på internettet. På Google giver 18 ud af 34 Yourpay èn stjerne, og på Trustpilot er der 61 etstjernede anmeldelser. Det er over 20 procent af alle anmeldelser.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024