Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Har man bare besøgt en lille håndfuld hoteller i løbet af de sidste fem år, så er man med garanti stødt på notits i en opdragende tone på hotellets badeværelse. Men det skal man ikke forvente, hvis man besøger Green Solution House på Bornholm, skriver Businessinsights.dk.
”Gæster skal være gæster og det er os som hoteldirektører, der skal gøre os umage. De skal ikke mindes om, at deres handlinger kan påvirke miljøet negativt eller de skal udvise mådehold. De skal have ro til at nyde opholdet og skabe så meget som muligt,” siger hoteldirektør Trine Richter.
Hun driver Green Solution House, der både på tager imod private hotelgæster men lægger i høj grad også hus til konferencer og virksomhedsbesøg. Ifølge hende skal man ikke lægge mærke til at man besøger et bæredygtigt hotel som gæst.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025