Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Alle tanker om salg af Madklubben er helt og holdent lagt på hylden - i hvert fald for nu. Det fortæller stifter og adm. direktør Anders Aagaard til FødevareWatch.
Madklubben hyrede i marts Deloitte til at finde en ny medejer til restaurationskæden. Her var formålet bl.a. at sætte fut i væksten og eventuelt rykke konceptet til udlandet.
"Alt er til salg, hvis omstændighederne og prisen er de rigtige, og det har ikke været tilfældet i forløbet. Det er en spændende verden at få indblik i med store drømme og ekspansion, men der har aldrig været konkrete planer eller aftaler på tegnebrættet," siger Anders Aagaard.
Han fortæller, at coronapandemien og dertilhørende nedlukning af samfundet har haft meget at sige om salgsprocessen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025