Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Ejeren af burgerstedet Burger Anarchy i Odense kan se frem til en bøde på 10.000 kroner for at have holdt åbent efter midnat, hvilket var i strid med corona-reglerne.
Det står klart, efter at Retten i Odense tirsdag har behandlet sagen om bøden. Det oplyser anklager Line Baungaard Hansen til Fyens Stiftstidende.
Burger Anarchy var tiltalt for 23. maj klokken 01.10 at have undladt at holde lokalerne lukket for offentligheden.
Ifølge tiltalen var der på burgerstedet på det tidspunkt seks personer, som drak alkohol.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA foreslår register over Airbnb-udlejere
09-06-2026
-
Ny restaurantkæde skal koble natur og mad
09-06-2026
-
Fødevaremoms kan blive udskudt til efter 2027
09-06-2026
-
Hotel Sanders fordobler overskuddet
09-06-2026
-
Hotelchef skifter til direktørpost i Skagen
09-06-2026
-
Skagen vil styrke sin gastronomiske position med Michelin-støtte
09-06-2026
-
Historisk hotel bliver del af international kæde
09-06-2026
-
Internationalt: Amsterdam hæver turistskatten markant
09-06-2026