På Marienlyst Strandhotel ønsker de at skabe et fuldkomment konferencekoncept for deres konferencegæster. Det skal fremadrettet ske med teambuildingleverandør, CoastZone, der med sine mere end 15 års erfaring.

Strandhotellets samarbejde med CoastZone vil først og fremmest handle om tryghed og kunden, men hvor det samtidig er muligt at skræddersy et skarpt konferencekoncept, der er målrettet modtageren, og som giver et fuldt og effektivt udbytte for både den enkelte og virksomheden.

”Vi har nu fået Danmarks absolut stærkeste og mest kompetente spiller med på holdet, og det er vi ekstremt stolte over. Vi glæder os meget til at vores konferencegæster kommer til at nyde godt af CoastZones store erfaring og vores fantastiske rammer og omgivelser – både tæt på Marienlyst Strandhotel og i lokalområdet,” fortæller Charlotte Frederiksen, der er Produkt og Marketingschef på Marienlyst Strandhotel.

Har du fået læst?

Her er branchens gazeller

En gazelle er en virksomhed, som i løbet af fire regnskabsår hvert år har haft positiv vækst og samlet set mindst fordoblet omsætningen over de fire år.

Hotel-to-go: Abonnér på hotelydelser i hjemmet

På baggrund af feedback fra hotelgæster lancerer Nordic Choice Hotel i Stockholm en abonnementsordning, så gæster der er medlem af hotellets klub, kan opleve hotel-fornemmelsen hjemme, selv om de for længst er tjekket ud. Det sker til et udvalgt område – Kungsholmen i Stockholm – tæt ved hotellet, skriver Turisme.nu.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne