Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Efter en årrække med daglig pendling til Odder og senere Sabro ved Aarhus har Jakob Beck Wätjen rykket karrieren hjem til Silkeborg. I august afløste han Thomas Simonsen på posten som hotel- og konferencecenterchef på Gl. Skovridergaard og Vejlsøhus på Ferskvandscentret. Det betyder, at Jakob Beck Wätjen nu blot har få hundrede meter på arbejde, skriver Midtjyllands Avis.

Dermed blev det også et farvel til Montra Hotel Sabro Kro.

”Det blev 15 et halvt år i Sabro. Da vi kom, var der 11 ansatte, og da jeg stoppede, var vi 34. Vi opbyggede et marked for møder og kurser i udkanten af Aarhus. I kombination med at det stadig skulle være lokalområdets kro. I perioden blev også investeret 100 millioner kroner i en stor udvidelse, så for os var det også en meget stor udviklingsopgave, fortæller Jakob Beck Wätjen.

Tidligere hotelchef for Gl. Skovridergaard og Vejlsøhus, Thomas Simonsen, er skiftet til nyt job i Randers, hvor han er med til at genopbygge det lokale Hotel Kongens Ege.

Hotelchef skifter til direktørpost i Skagen

Casper Bock forlader to hoteller i Silkeborg for at tiltræde som direktør for Plesners Badehotel & Maskinrummet i Skagen. Skiftet sker samtidig med, at hotellet står foran en større udvidelse.

Fynsk hotel hædret i international guide

Gl. Avernæs Sinatur Hotel & Konference har opnået en høj placering i en international hotelguide. Særligt service og beliggenhed fremhæves i bedømmelsen.

Odense godkender stor hoteludvidelse

Et flertal i Odense Byråd har sagt ja til en ny hotelfløj ved Odense Congress Center. Projektet skal styrke kapaciteten til konferencer og events.

Log ind