Dennis Skaarup var den første til at introducere fri bar herhjemme, da han efter sin hjemkomst fra en tur til Spanien opkøbte sin første natklub i samarbejde med tre andre partnere i 1994. Diskotek Woodstock blev forsøgskanin på det helt nyt klubkoncept med fri bar, og publikum væltede ind. Senere etablerede han Diskotek In, skriver Politiken.

For nylig lukkede Dennis Skaarup så sin fjerde og foreløbig sidste natklub, Level, der holdt til på Gammel Torv. Og med den trækker han også stikket til nattelivet i København efter 25 år.

Selv mener han, at han har mistet grebet om de unge.

»Det er jo en guldske-generation, vi har i dag, hvor far og mor langer guldkortet over køkkenbordet, så de unge kan købe borde på klubberne til 25.000 kr. Folk går i dyre Dior-sko og sprøjter champagne til flere tusinde kroner ud over dem på dansegulvet. Der er ingen respekt mere”, mener han.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Video: Bartenderforløb kan være springbræt ind i erhvervet

’Learning for Life’ er et intensivt træningsforløb, der har til hensigt at flytte ledige ind på arbejdsmarkedet og om bag bardisken. HORESTA, Hotel- og Restaurantskolen i Valby og spiritusproducenten Diageo står bag initiativet i Danmark, og deres fælles ambition med dette målrettede og skræddersyede program var at vise unge, hvad det vil sige at arbejde i serviceerhvervet.

Sådan kan I bruge brandingkampagnen

Flere unge skal få øjnene op for mulighederne i hotel-, restaurant- og turisterhvervet, og det skal kampagnen ’Hospitality Career’, som HORESTA og 3F i sidste uge lancerede, være medvirkende til.

”Drop alkoholreklamer på ungdomsuddannelser”

Drop alkoholreklamerne - sådan lyder budskabet til de natklubber og barer, der reklamerer med gode priser på plakater og flyers på ungdomsuddannelserne. Budskabet kommer fra Ole Heinager der er formand for Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne