Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I år kan Tivoli fejre 25-års jubilæum for julesæsonen, der siden begyndelsen har haft til mål at tiltrække gæster fra hele landet, skriver BT.
”Vi er meget stolte over at have sat noget i gang i København. Førhen skete der ikke meget i byen, og så er det dejligt for os at tiltrække nogle turister - også i julen,” siger Torben Plank, pressechef i Tivoli.
Også Mikkel Aarø-Hansen, der er direktør i turismeorganisationen Wonderful Copenhagen, mener, at Jul i Tivoli har en stor rolle i forhold til at trække turister ud i byen i vintermånederne.
Årets Jul i Tivoli koster parken 30 millioner kroner i drift og klargørelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025