Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I år kan Tivoli fejre 25-års jubilæum for julesæsonen, der siden begyndelsen har haft til mål at tiltrække gæster fra hele landet, skriver BT.
”Vi er meget stolte over at have sat noget i gang i København. Førhen skete der ikke meget i byen, og så er det dejligt for os at tiltrække nogle turister - også i julen,” siger Torben Plank, pressechef i Tivoli.
Også Mikkel Aarø-Hansen, der er direktør i turismeorganisationen Wonderful Copenhagen, mener, at Jul i Tivoli har en stor rolle i forhold til at trække turister ud i byen i vintermånederne.
Årets Jul i Tivoli koster parken 30 millioner kroner i drift og klargørelse.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025