I 2014 kører Marlene Horsbøl Sylvester-Hvid Danmark tyndt og besøger konferencecentre. Hun er hyret ind som adm. direktør i foreningen Danske Konferencecentre (DKBS). En nøgleopgave skal løses - kunderne skal tilbage, for årene efter finanskrisen var hårde for det danske konferencemarked og ikke mindst for den forening, hun var kommet i spidsen for, skriver Børsen.

"På det tidspunkt havde foreningen kun 35 partnere. Konferencestederne oplevede, at deres bookinger blev annulleret. Alle skulle spare penge, og så startede den negative spiral. Centrene begyndte at melde sig ud," siger Marlene Hosbøl Sylvester-Hvid.

I dag har Danske Konferencecentre 109 partnere - over en tredobling af antallet i 2014, og sidste år sendte foreningen via sin bookingservice ordrer ud til partnerne til en værdi af 81 mio. kr. Selv havde foreningen en bruttofortjeneste på 5,8 mio. kr. i 2018. Det er en vækst på 128 pct. over de seneste fire år - og nok til kåringen som gazellevirksomhed.

Læs hele historien her.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne