Fødevarekoncernen Dagrofa, der de seneste år har kæmpet med milliardunderskud, optrapper nu kampen om det stigende antal kunder, der køber nemme madløsninger i supermarkedet, skriver Børsen. Koncernen, der bl.a. ejer butikskæderne Meny, Min Købmand, Spar og Let-Køb, vil i begyndelsen af næste år forsøge sig med nye testkoncepter. 

Koncernen har for nyligt ombygget en Meny-butik i Søborg, hvor kunderne i en testperiode kan bestille frisklavet sushi i butikken, og det koncept vil koncernchefen gerne teste i andre butikker.

"Der står en sushikok i butikken, som laver "live-sushi," og så kan du bestille sushi og enten tage det med hjem i din indkøbskurv eller spise det i butikken," siger Tomas Pietrangeli, der dog ikke vil uddybe, hvor mange butikker, han vil rulle konceptet ud i.

Har du fået læst?

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne