Fødevarekoncernen Dagrofa, der de seneste år har kæmpet med milliardunderskud, optrapper nu kampen om det stigende antal kunder, der køber nemme madløsninger i supermarkedet, skriver Børsen. Koncernen, der bl.a. ejer butikskæderne Meny, Min Købmand, Spar og Let-Køb, vil i begyndelsen af næste år forsøge sig med nye testkoncepter. 

Koncernen har for nyligt ombygget en Meny-butik i Søborg, hvor kunderne i en testperiode kan bestille frisklavet sushi i butikken, og det koncept vil koncernchefen gerne teste i andre butikker.

"Der står en sushikok i butikken, som laver "live-sushi," og så kan du bestille sushi og enten tage det med hjem i din indkøbskurv eller spise det i butikken," siger Tomas Pietrangeli, der dog ikke vil uddybe, hvor mange butikker, han vil rulle konceptet ud i.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne