Den spritnye Bone's restaurant er klar til at byde de første gæster indenfor i en renoveret ejendom på havnefronten i Aalborg i februar, skriver AalborgNu.dk.

Jan Laursen, adm. direktør i Bone’s fortæller:

”Madkonceptet bliver helt grundlæggende det gode og lækre Bone's-koncept, som vi så at sige opdaterer og forbedrer på en række områder. Jeg kan f.eks. pege på, at vi lancerer en helt ny måde at stege barbecue-kyllinger på, og endvidere flirter vi også med de grønne tendenser, som gæsterne gerne vil have i forhold til et langt større udvalg i salatbaren”.

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne