”Og vinderen er….”

Mads Christensen var igen i år super opvakt i rollen som konferencier, da han på Nordic Meetings & Events Expo den 27. marts afslørede de 8 vindere ved aftenens awardshow. Messen fortsætter til og med 28. marts med over 300 udstillere inden for mødesteder, events, foredrag, catering og alt, hvad der har relevans for afvikling af møder og konferencer.

De 3 nominerede i hver kategori var mødt op i Bella Center for sammen med feststemte branchekolleger at deltage i en musik- og cocktailfest i anledning af prisuddelingen. Mødeplanlæggere og udstillere fejrede sammen de leverandører, der ifølge mødeplanlæggerne selv – sammen med den professionelle jury har gjort det bedst i det forløbne år.

Det er 6. gang, denne award uddeles, og 23. gang, at Nordic Meetings & Events Expo (tidligere Møde & Eventmessen) afholdes.

Følgende Møde & Event Award vindere kunne gå hjem med et diplom og en statuette i tasken:

  • Årets bedste foredragsbureau: One Decision
  • Årets bedste teambuildingleverandør: Green Hat People
  • Årets bedste eventbureau: Rodkjær Event
  • Årets bedste cateringleverandør: Madkastellet
  • Årets møde- og eventsted - Bedste service: Comwell Borupgaard
  • Årets møde- og eventsted - Bedste madkoncept: Sinatur hotelkæden
  • Årets møde- og eventsted - Bedste lokaler: Marienlyst Strandhotel
  • Årets møde- og eventsted - Bedste mødekoncept: Marienlyst Strandhotel

Hele dagen den 28. marts er der masser af spændende foredrag med danske og internationale speakere.

Tredjedelsregel: Sælger I til detail eller andre virksomheder?

Sælger din virksomhed smørrebrød til videresalg hos en købmand, leverer et køkken for eksempel lasagne til detailvirksomheder eller fast frokostordning til en virksomhed? Så risikerer I at blive omfattet af den såkaldte ’tredjedelsregel’, hvilket påkræver, at jeres videresalg bliver registreret hos Fødevarestyrelsen.

Restauranterhvervets jagt efter de næste 15 mia. kr.

Restauranterhvervet har haft en gedigen omsætningsvækst på 11 mia. kr. over fem år til 45 mia. kr. sidste år. Og der er udsigt til fortsat fremgang i branchen, hvis det står til den seneste prognose fra Retail Institute Scandinavia, der dækker de kommende 10 år frem til 2029.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne