Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hotel Skt. Annæ på Skt. Annæ Plads mellem Amalienborg og Kgs. Nytorv søsætter torsdag i denne uge sit eget loyalitetsprogram, Skt. Annæ Family, med to kategorier, skriver Standby.dk.
Medlemskabet har to niveauer: Platinum og Black. Alle kan ved blive Platinum-medlem og optjene point fra den anden overnatning, men for at blive Black-medlem skal man inviteres af hotellet.
Om loyalitetsprogrammet Skt. Annæ Family siger hotellets direktør, Sofie Robdrup, i en pressemeddelelse, at det både skal engagere lokalmiljøet samt invitere stamgæster med ind i hotelfamilien.
”Vores stamgæster har altid været en del af vores udvidede familie her på hotellet, og nu er tiden kommet til at give noget tilbage og vise dem vores taknemmelighed ved at tilføre en masse eksklusive fordele og optjeningsmuligheder,” siger Sofie Robdrup.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Dansk Erhverv i fælles opråb mod ulovlig udlejning
21-10-2025
-
McDonald’s topper danskernes liste over to-go-kaffe
21-10-2025
-
Comwell åbner luksushotel i historisk bankbygning i København
21-10-2025
-
Airbnb under skærpet EU-lup: Udlejning skaber ustabilitet
21-10-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen når ny august-rekord
21-10-2025
-
CORI Hornbæk Hotel indtræder i eksklusiv sammenslutning og får ny direktør
21-10-2025
-
Familiedrevet hotel på Lolland-Falster sat til salg for 27 mio. kr.
21-10-2025
-
Ny besøgsrekord i Djurs Sommerland trods regn og grå skyer
21-10-2025
-
Nets: Vis dine kunder, at de kan bruge Dankort i Apple Pay
21-10-2025