Et computernedbrud, formodentlig forårsaget af en inficeret mail, smadrede i sidste uge alle kalenderbookinger, mails og kontaktoplysninger hos Jeanette og Christian Pichardt, der driver Restaurant Generalen i Tranekær, her lige inden sommersæsonen rigtigt får luft under vingerne skriver Fyens.dk.

Computerens indhold kan genopbygges, men kun fra 5. marts. Og det har vist sig umuligt at retablere informationerne i computeren. Dele af aftalerne er gemt på en backup, men det er langtfra alt.

”Hovedparten af sommerens bookinger er foretaget længe før den 5. marts,” fortæller Christian Pichardt, der sammen med hustruen Jeanette har brugt weekenden til at ringe til så mange af de kontakter, de ved de har lavet aftaler med, som muligt.

Læs hele historien her.

Flere end 1.000 folkeskoleelever blev klogere på erhvervet

Mens gastronom-, tjener- og receptionistelever dystede i konkurrencekøkkenerne ved DM i Skills, havde HORESTA og 3Fs brandingkampagne, Hospitality Career, stillet op med både selfie-stand, spørgehjørne og brancheambassadører. Ambassadørerne stod klar til at dele deres passion for og viden om branchen med de mange folkeskoleelever, der slog vejen forbi Bella Center den 16.-18. januar.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne