Antallet af Airbnb-gæster i Kina voksede med 131 pct. sidste år, og tallet var 65 pct. i Indien. Disse markeder er yderligere interessante for platformen, da der begge steder er et voksende antal internationale rejsende.

Det skriver Skift.com.

”I 2019 vil vi fordoble vores marketing investering i Indien for at øge kendskabet til Airbnb på tværs af landet og for at nå millioner af potentielle gæster,” Siew Kum Hong, regional direktør for Airbnb i Asien.

Læs mere om historien her.

Har du fået læst?

Hotelvirksomhed baner vejen for innovativ markedsføring

Den danske hotelkæde, Zleep Hotels, er blandt de første virksomheder i Norden til at anvende et helt nyt og ganske interessant digitalt markedsføringsredskab. Et redskab der ikke før er set anvendt i kommercielle sammenhænge i Danmark. Redskabet er Facebookfiltre, og det banebrydende er, at Zleep Hotels fra dags dato udvider markedsføringsindsatserne med et skræddersyet Facebookfilter, som en af de første virksomheder i Norden.

Mindre danske byer ser store Airbnb-stigninger til jul

Airbnb har netop offentliggjort sin årlige liste over de mest trendende destinationer for danskerne i juletiden. Top 10-listen indeholder destinationer, som sammenlignet med sidste år har oplevet den største vækst i danskernes bookinger via Airbnb for perioden omkring jul og nytår, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne