Det populære madmarked Aarhus Street Food er blevet en bragende succes. Det aarhusianske madmarked er netop kommet med et nyt regnskab, som viser et resultat efter skat på 6,1 mio. kr. - godt 1 mio. kr. mere end året forinden, skriver FødevareWatch.dk.

Resultatet er stifter og medejer Britt Vorre godt tilfreds med.

"Vores regnskab afspejler vores succes. Vi har været heldige at ramme ned i noget, som aarhusianerne ville bruge lige fra start," siger hun.

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Restauranter omsætter for over en kvart milliard gennem udbringningstjeneste

Takeaway-industrien vokser i Danmark. Det mærker man hos Wolt. Virksomheden kan nu offentliggøre, at der det seneste år er genereret omsætning for en kvart milliard hos de københavnske restauranter via Wolts app. Det sker kun to et halvt år efter, den finske virksomhed etablerede sig i Danmark, og i dag benytter mere end 600 danske restauranter sig af Wolts app til madudbringning.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne