Danskerne er vilde med koncepter, der gør det nemmere at få mad på bordet. Det nyder virksomheden ChefMade.dk godt af, idet flere end 50.000 danskere nu har fået serveret gourmetmenuer igennem den fremadstormende restaurantportal.

”Vores kunder efterspørger gourmetoplevelser, og de er villige til at betale for, at det blive en respekteret restaurant, der kommer på besøg. Det giver restauranterne mulighed for at få indtægter fra de tidspunkter, hvor de ikke har travlt i forvejen”, fortæller Christoffer Tellefsen, der er direktør og medgrundlægger af ChefMade.

Sammen med sin kompagnon, kokken Jacob Bülov Espensen, driver han ChefMade, hvor danskerne kan vælge imellem 110 menuer fra over 50 forskellige restauranter, spredt ud over hele landet.

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne