Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danskerne er vilde med koncepter, der gør det nemmere at få mad på bordet. Det nyder virksomheden ChefMade.dk godt af, idet flere end 50.000 danskere nu har fået serveret gourmetmenuer igennem den fremadstormende restaurantportal.
”Vores kunder efterspørger gourmetoplevelser, og de er villige til at betale for, at det blive en respekteret restaurant, der kommer på besøg. Det giver restauranterne mulighed for at få indtægter fra de tidspunkter, hvor de ikke har travlt i forvejen”, fortæller Christoffer Tellefsen, der er direktør og medgrundlægger af ChefMade.
Sammen med sin kompagnon, kokken Jacob Bülov Espensen, driver han ChefMade, hvor danskerne kan vælge imellem 110 menuer fra over 50 forskellige restauranter, spredt ud over hele landet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025