Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Danskerne er vilde med koncepter, der gør det nemmere at få mad på bordet. Det nyder virksomheden ChefMade.dk godt af, idet flere end 50.000 danskere nu har fået serveret gourmetmenuer igennem den fremadstormende restaurantportal.
”Vores kunder efterspørger gourmetoplevelser, og de er villige til at betale for, at det blive en respekteret restaurant, der kommer på besøg. Det giver restauranterne mulighed for at få indtægter fra de tidspunkter, hvor de ikke har travlt i forvejen”, fortæller Christoffer Tellefsen, der er direktør og medgrundlægger af ChefMade.
Sammen med sin kompagnon, kokken Jacob Bülov Espensen, driver han ChefMade, hvor danskerne kan vælge imellem 110 menuer fra over 50 forskellige restauranter, spredt ud over hele landet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025