KbhTeambuilding skal være med til at gøre det endnu lettere for konferencehotellet KolleKolles mange mødegæster at arrangere alle former for teambuilding i løbet af deres møder eller konferencer på KolleKolle.

De to virksomheder har allerede et godt samarbejde, og nu giver de deres kunder en optimal løsning, hvor KolleKolle har rammerne og KbhTeambuilding leverer teambuilding indholdet til kunden. KbhTeambuilding er officielt på plads hos KolleKolle fra mandag den 3. juni 2019.

Berit K. Leth, hoteldirektør på KolleKolle fortæller:

”Vi har gennem de seneste år oplevet en stigende efterspørgsel og et øget ønske hos vores mødegæster om at inkludere teambuilding som en del af mødet. Det kan være øvelser, som foregår indendørs i vores mødelokaler eller andre steder på hotellet, men langt største parten af teambuilding øvelserne foregår i den skønne natur, som omgiver KolleKolle. KbhTeambuiding arbejder rigtig meget med at inddrage naturen i deres forskellige teambuilding aktiviteter og dette passer perfekt til vores filosofi hos KolleKolle, hvor naturen også et bærende element”, udtaler Berit K. Leth.

Asiatisk hotelkæde vil opføre luksushotel i Grønland

En malaysisk rigmand står bag planer om et 94 værelser stort luksushotel i fire etager i Grønlands hovedstad, Nuuk. Projektet om hotellet i centrum af Nuuk er netop sendt til offentlig høring. Hotellet skal ligge i den såkaldte Kolonihavnen i hjertet af den grønlandske hovedstad, skriver avisen Sermitsiaq på sin hjemmeside. Der er ikke noget om, hvornår hotellets kan åbne, fortæller Standby.dk.
Luksushotellet, der omfatter 94 værelser, restaurant, bar og lounge samt konference og mødefaciliterer samt fitness og spa, skal ligge for enden af Kolonihavnen.
Bag projektet står Berjaya Corporation Group of Companies, der ejer og driver luksushoteller rundt om i Asien og Stillehavsområdet.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne