Amerikanske General Atlantic og svenske Valedo har tilsammen skudt nye 250 mio. kr. ind i Joe & The Juice, skriver Insidebusiness.dk ifølge FødevareWatch.dk.

"I år har ejerne besluttet at indskyde 250 millioner kroner i virksomheden for at fremskynde yderligere vækst og sikre, at brandet fortsat udnytter de enorme muligheder, som ligger forude – både i forhold til ekspansion af fysiske butikker såvel som kommercielt via partnerskaber og digitale initiativer," skriver Sebastian Vestergaard, direktør i Joe & The Juice, blandt andet i en mail til Insidebusiness.dk.

Har du fået læst?

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Restauranter omsætter for over en kvart milliard gennem udbringningstjeneste

Takeaway-industrien vokser i Danmark. Det mærker man hos Wolt. Virksomheden kan nu offentliggøre, at der det seneste år er genereret omsætning for en kvart milliard hos de københavnske restauranter via Wolts app. Det sker kun to et halvt år efter, den finske virksomhed etablerede sig i Danmark, og i dag benytter mere end 600 danske restauranter sig af Wolts app til madudbringning.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne