Amerikanske General Atlantic og svenske Valedo har tilsammen skudt nye 250 mio. kr. ind i Joe & The Juice, skriver Insidebusiness.dk ifølge FødevareWatch.dk.

"I år har ejerne besluttet at indskyde 250 millioner kroner i virksomheden for at fremskynde yderligere vækst og sikre, at brandet fortsat udnytter de enorme muligheder, som ligger forude – både i forhold til ekspansion af fysiske butikker såvel som kommercielt via partnerskaber og digitale initiativer," skriver Sebastian Vestergaard, direktør i Joe & The Juice, blandt andet i en mail til Insidebusiness.dk.

Har du fået læst?

Kroer uden overnatning halter: - Mere stabilt når man har værelser

Har kroen ikke overnatningsmuligheder, er der større sandsynlighed for, at den har det svært. Tal fra Horesta viser, at gæster i dag søger efter kroer med værelser, når de begiver sig ud i det danske landsskab. Cheføkonom fra Horesta, Jonas Kjær, er overbevist om, at kroer uden værelser kæmper mere for deres penge.

Ny HORESTA-analyse: Denne hotelkategori har erhvervets største overskud

Fra 2016 til 2018 er resultatet før skat er faldet med 2,0 procentpoint hos det typiske hotel i Danmark, således at overskuddet ender med et plus på 3,3 pct. af omsætningen. Sådan lyder det i HORESTAs nye brancheanalyse, Hotel Market Report 2018/2019, der ser nærmere på det danske hotelerhverv.

Ny stor analyse: Lavere overskud på hotellerne i 2018

HORESTA har lanceret organisationens nye Hotel Market Report, som blandt andet viser, at det gennemsnitlige overskud på et dansk hotel, kro eller konferencecenter var i 2018 på 3,3 pct. af omsætningen. HORESTAs cheføkonom, Jonas Kjær, fortæller mere om resultaterne her.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne