Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De svenske og norske endags- og feriegæster har i årevis været blandt de allervigtigste kunder på hoteller, feriecentre, campingpladser og feriehuse i Frederikshavn kommune. Men den svage svenske og norske krone har gjort Danmark til et relativt dyrt feriemål.
Nu har rederiet Stena Line i samarbejde med Turisthus Nord taget kampen op mod udfordringen ved at iværksætte en storstilet kampagne, der sikrer svenske og norske færgepassagerer store rabatter på alt fra museumsoplevelser til frisk bagerbrød. Kampagnen bakkes op at et markedsføringsbudget på 6,8 mio. kr. i Sverige og Norge.
Kampagnen, der er døbt ”Golden Deals”, går i al sin enkelthed ud på, at rejsende med Stena Line til Danmark kan præsentere deres færgebilletter på museer, restauranter, oplevelsesparker osv., hvorefter gæsterne modtager klækkelige rabatter, der i størrelse modsvarer forskellen i kronekurs.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge hotel- og restauranttalenter hædret på HORESTA Årsdag 2025
31-10-2025
-
Fremtiden i fokus på rekordstor årsdag hos HORESTA
31-10-2025
-
Rasmus Munk fra Alchemist vinder The Best Chef Awards for andet år i træk
31-10-2025
-
Regeringen vil investere i turisme og stramme grebet om Airbnb
31-10-2025
-
Nu åbner Rox Resort i Køge
31-10-2025
-
Danhostel finder ny direktør med kædeerfaring
31-10-2025
-
Fire arkitektteams i kapløb om nyt verdensarvscenter i Roskilde
31-10-2025
-
Støj fra restaurantgæster skaber splid i Indre By
31-10-2025