Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hver evig eneste dag melder 30.000 nye brugere sig under fanerne hos den danske madspildsapp Too Good To Go, der har sat sig selv det erklærede mål, at den vil være med til at skabe en verden uden madspild, skriver Børsen.
Men selvom der er god gang i brugertilslutningen, så kniber det endnu for Too Good To Go at tjene penge, viser regnskabet for 2018, hvor selskabet kom ud med et negativt årsresultat på 34 mio. kr.
Ifølge Mette Lykke, som er adm. direktør i madspilds- appen, er det dog lige efter bogen. Hun forventer, at Too Good To Go kan levere en tredobling af omsætningen i 2019, så der kan investeres yderligere.
Tredoblingen af antallet af solgte måltider gennem Too Good To Go skal drives af opstart i fem nye lande i 2019 samt et indtog i kantinebranchen fortæller Mette Lykke.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA Play: HimmerLand - Klar til fremtiden
03-07-2025
-
Hvornår er en medarbejder handicappet?
03-07-2025
-
Nyhedsbrevet går på sommerferie – lidt i hvert fald
03-07-2025
PRESSEKLIP
-
Noma planlægger pop up-eventyr i Los Angeles i 2026
03-07-2025
-
Tidligere Årets Kok bliver ny gastronomisk chef på Hotel Alsik
03-07-2025
-
VisitDenmark satser bredere: Udvider markedsføring til 14 lande
03-07-2025
-
Ny rekrutteringsaftale vækker optimisme på overenskomstdækkede hoteller
03-07-2025
-
Danske hoteller inviteres med i søgsmål mod Booking.com
03-07-2025
-
Subway ruller nye restauranter ud i danske storcentre
03-07-2025
-
Ny adm. direktør skal styrke Meyers’ bundlinje
03-07-2025
-
Campingkæde udvider med femstjernet plads i Bayern
03-07-2025
-
Dragsholm Slot lander endnu et år med millionunderskud
03-07-2025