Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det har heddet Frokost.dk siden 2005, men nu går cateringvirksomheden anderledes tider i møde, og det bliver under det nye navn Able, skriver FødevareWatch.dk.
Sammen med navneændringen skifter virksomheden fokus og investerer i flere nye områder. Det indebærer bl.a. mere fokus på bæredygtighed i måltiderne og en stærkere it-platform, som ikke har udviklet sig meget over de seneste år, lyder det fra ledelsen.
De investeringer har sat sit præg på bundlinjen, der går tilbage med 24 pct. efter mange års fremgang. Årets resultat for 2018 lyder på 7,9 mio. kr. mod 10,5 mio. kr. i 2017.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024