Det har heddet Frokost.dk siden 2005, men nu går cateringvirksomheden anderledes tider i møde, og det bliver under det nye navn Able, skriver FødevareWatch.dk.

Sammen med navneændringen skifter virksomheden fokus og investerer i flere nye områder. Det indebærer bl.a. mere fokus på bæredygtighed i måltiderne og en stærkere it-platform, som ikke har udviklet sig meget over de seneste år, lyder det fra ledelsen.

De investeringer har sat sit præg på bundlinjen, der går tilbage med 24 pct. efter mange års fremgang. Årets resultat for 2018 lyder på 7,9 mio. kr. mod 10,5 mio. kr. i 2017.

Har du fået læst?

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne