Det har heddet Frokost.dk siden 2005, men nu går cateringvirksomheden anderledes tider i møde, og det bliver under det nye navn Able, skriver FødevareWatch.dk.

Sammen med navneændringen skifter virksomheden fokus og investerer i flere nye områder. Det indebærer bl.a. mere fokus på bæredygtighed i måltiderne og en stærkere it-platform, som ikke har udviklet sig meget over de seneste år, lyder det fra ledelsen.

De investeringer har sat sit præg på bundlinjen, der går tilbage med 24 pct. efter mange års fremgang. Årets resultat for 2018 lyder på 7,9 mio. kr. mod 10,5 mio. kr. i 2017.

Har du fået læst?

Analyse: Dansk turisme topper 100 mia. kr.

VisitDenmark har fremlagt en række nøgletal for dansk turisme, og de viser blandt andet, at dansk turisme omsætter for mere end 108 mia. kr. Samtidig står erhvervet for 3,7 pct. af den samlede danske eksport.

Kassemester: Sådan driver man 80 spisesteder på Roskilde Festival

I disse dag blæser musikken for 130.000 glade gæster på årets Roskilde Festival. Over 80 madboder og restauranter sørger for, at festivalgængernes sult og tørst bliver stillet i en fart. Det kræver logistik, hastighed og mange hænder, fortæller Lasse Peters, direktør for OnlinePOS, som leverer kassesystemet til alle festivalens spisesteder.

Nyt magasin: Cateringvirksomhed har specialiseret sig i det unikke

Virksomheder og gæster der vil holde konferencer, events, firmaarrangementer og gallamiddage eller noget helt femte i nogle rammer, der er ud over det sædvanlige er cateringvirksomheden Madkastellets spidskompetence. Virksomheden har opbygget et katalog af interessante lokaler, som blandt andet tæller Den Blå Planet og Nationalmuseet. I det nye nummer af Visitor fortæller direktør og medejer Rasmus Pors mere om filosofien bag.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne