Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Den britiske Konkurrence- og Markedstilsyn (Competition and Markets Authority) har foretaget en analyse, der viser, at bookingportaler fortsat bryder reglerne for markedsføring, skriver Independent.co.uk.
I februar bad tilsynet ellers Expedia, Booking.com, Trivago, Hotels.com, Agoda og Ebooker om at stoppe med at presse kunderne ved at give dem et falsk indtryk af hotellets popularitet, ikke at vise den fulde pris fra start og ved at reklamere med falske rabatter. En ny analyse viser dog, at metoderne stadig bliver anvendt.
Bookingsiderne har fået til september til at rette op. Det betyder dog, at millioner vil blive snydt over sommeren, lyder det fra Rory Boland, der er rejseredaktør hos Which?
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025