Svostrup Kro er en historisk kro lidt uden for Silkeborg, som første gang åbnede dørene i 1981. Siden da har kroen bibeholdt en traditionel restaurantdrift, hvor bookinger modtages pr. telefon eller email. Men traditionel restaurantdrift kan føre til, at mange potentielle gæster ikke får booket bord, hvis de skal gøre det pr. telefon.

En undersøgelse af Acuity Schedule viser, at 90% af gæsterne foretrækker at booke online. Samtidig prioriterer mange bevidst at finde en restaurant, der tilbyder online booking, når der skal bookes bord. Det kan betyde, at mange restauranter mister potentielle gæster, når de ikke imødekommer det, som er mange gæsters foretrukne bookingmetode, nemlig online booking.

"Det er vigtigt for os at bibeholde vores arbejdsprocesser og samtidig modtage flere gæster i restauranten. Gennem samarbejdet med bookingplatformen Eatie har vi ikke ændret på vores rutiner, og vi oplever at modtage mange flere bookinger gennem Eatie, end vi ellers ville få. Vi er meget tilfredse med samarbejdet og den kommunikation, vi har haft med virksomheden," siger Dragan Sljivic, direktøren i Svostrup kro.

Har du fået læst?

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne