Restaurantkæden Cofoco tror så meget på den koldbryggede kaffeenergidrik Ayoola, at den har valgt at købe sig ind i iværksættervirksomheden, skriver Berlingske.

Partnerne vil ikke røbe, hvor meget Cofoco har betalt, men ifølge CVR-virksomhedsregisteret har den voksende restaurantkoncern købt sig ind i 25 til 30 pct. af den nye virksomhed.

Den nye drik lanceres i uge 9 i en række københavnske cafeer og restauranter. Ayoola er ifølge Mathias Wehlitz et bud på en ny måde at drikke sin kaffe på. Han opfatter kaffen som en energidrik til et mere voksent publikum end de traditionelle energidrikprodukter på markedet, som typisk henvender sig til teenagesegmentet.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Nyt mærke: Skal I certificere jeres bæredygtige restaurant?

Bæredygtighed er på alles læber, men for forbrugerne er det svært at finde ud af, hvilke virksomheder hvor det bliver ved snakken. Derfor har HORESTA taget initiativ til ordningen Green Restaurant, som er en certificering af bæredygtige restauranter.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne