Restaurantkæden Cofoco tror så meget på den koldbryggede kaffeenergidrik Ayoola, at den har valgt at købe sig ind i iværksættervirksomheden, skriver Berlingske.

Partnerne vil ikke røbe, hvor meget Cofoco har betalt, men ifølge CVR-virksomhedsregisteret har den voksende restaurantkoncern købt sig ind i 25 til 30 pct. af den nye virksomhed.

Den nye drik lanceres i uge 9 i en række københavnske cafeer og restauranter. Ayoola er ifølge Mathias Wehlitz et bud på en ny måde at drikke sin kaffe på. Han opfatter kaffen som en energidrik til et mere voksent publikum end de traditionelle energidrikprodukter på markedet, som typisk henvender sig til teenagesegmentet.

Svensk musik-restaurant har indtaget København

Nu er der åbnet en helt særlig svensk restaurant midt i København ved navn Perssons Mat & Musik, skriver MigOgKbh.dk.
Svenskeren bag hedder Peter Persson og er tidligere musical performer.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne