Indledningsvis var Airbnbs focus på overnatning. Siden har de udvidet til markedet for oplevelser, og næste skridt i ekspansionsplanen er transport, skriver Techcrunch.com.

Platformen har hyret Fred Reid som global head of transportation.

Airbnb har stået for 500 mio. gæsteankomster, og transport af disse rejsende vil være en logisk udvikling af platformen, skriver Techcrunch.com.

”Vi vil udforske en bred skare af ideer og partnerskaber, der kan gøre transport bedre”, siger Airbnbs direktør Brian Chesky.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Airbnb lancerer dyrevenlig oplevelseskategori

Dyreoplevelser er mere end bare en selfie med en hund eller en kattevideo på nettet. Derfor vil Airbnb bringe dyr og mennesker tættere sammen med en ny kategori i deres oplevelsesunivers, skriver Skift.com.

Trend: Tiltræk gæster gennem deres DNA

Det har aldrig været nemmere at finde ud af, hvor man nedstammer fra. En simpel DNA-test kan afsløre personers rødder og give den enkelte indsigt i, hvilke etniciteter de i virkeligheden bærer rundt på. Genkortlægnings-virksomheden 23andme er blot én af de førende virksomheder inden for dette område og de har indgået et samarbejde med Airbnb.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne