Gæsterne i MCH Arenas lounge til FC Midtjyllands første hjemmekamp i Superligaens forårssæson 2019, fik sig nok noget af overraskelse, da de trådte ind ad døren. Loungen er de næste to år omdannet til "filialer" af tre kendte københavnske hoteller: nemlig Crowne Plaza Copenhagen Towers, AC Hotel Bella Sky Copenhagen, og sidst men ikke mindst Copenhagen Marriott, som alle drives af BC Hospitality Group.

Group Marketing Director hos BC Hospitality Group, Morten Jensen, siger:

"Det handler om at gøre noget andet og tænke skævt. Det giver rigtigt god mening, og det er bestemt ikke tilfældigt, at BC Hospitality Group og FC Midtjylland har indgået samarbejde. Vi ligner hinanden og vil begge gerne udfordre det normale. Vi vil skabe oplevelser. Det er her og nu det foregår."

Sponsoratet er aktivt forstået således, at de tre hoteller ikke kun er repræsenteret med reklamebanners og navneskilte. Der vil være konkurrencer på diverse sociale medier, events på stadion, gode tilbud på de tre hoteller for loungens gæster og meget andet.

Hotelkoncern leverer flot resultat

2018 blev endnu et godt år for BC Hospitality Group A/S, og arbejdet med identificering af attraktive investeringsmål inden for ledende internationale hotel brands fortsætter, fortæller direktøren.

Næstved: Bredt samarbejde skal bekæmpe brug af narko

Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi er gået sammen med en bred vifte af stærke kræfter, herunder HORESTA, for i fællesskab at sætte en række aktiviteter i gang, der skal være med til at forebygge unges salg og brug af euforiserende stoffer, skriver Næstved.Netavis.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne