For at undgå stressede kunder i drive thru-køen har Kentucky Fried Chicken et nyt initiativ undervejs. I stedet for at læse menutavlen i drive thru'en med en kø af biler bag sig, kan kunderne i stedet ringe til et nummer, hvor KFCs menu læses højt.  Det er også muligt for kunderne at bestille via denne service, skriver BigHospitality.

Forsøget har været en succes, og kæden planlægger nu at integrere tilbuddet i deres online-univers og app i Storbritannien.

Den nye løsning indeholder også en funktion med anbefalinger, som man kender det fra Netflix og nethandel, og virksomheden tror, at løsningen kan være med til at smidiggøre bestillingsprocessen.

Læs hele historien her.

Direktør forlader kæderestaurant

De seneste 4,5 år har Anders Kjørup stået i spidsen for pizzaimperiet Gorm’s, men nu stopper direktøren. På LinkedIn skriver han, at han blandt andet vil se tilbage på denne tid og huske de store resultater, der indbefatter et salg af virksomheden til Orkla.

Fredensborg-borger hædret hos McDonald's

Ved det årlige Kick Off-event for McDonald’s i Norden blev Claus Strand fra Fredensborg, der står bag McStrand-organisationen, der tæller syv – snart otte - McDonald's restauranter fordelt rundt i Nordsjælland samt i Slagelse og snart Vordingborg, hædret som 'Årets Franchisetager' hos McDonald’s, skriver Lokalavisen Uge-Nyt Fredensborg.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne