For at undgå stressede kunder i drive thru-køen har Kentucky Fried Chicken et nyt initiativ undervejs. I stedet for at læse menutavlen i drive thru'en med en kø af biler bag sig, kan kunderne i stedet ringe til et nummer, hvor KFCs menu læses højt.  Det er også muligt for kunderne at bestille via denne service, skriver BigHospitality.

Forsøget har været en succes, og kæden planlægger nu at integrere tilbuddet i deres online-univers og app i Storbritannien.

Den nye løsning indeholder også en funktion med anbefalinger, som man kender det fra Netflix og nethandel, og virksomheden tror, at løsningen kan være med til at smidiggøre bestillingsprocessen.

Læs hele historien her.

Svensk burgerkæder ruller ind på Hovedbanegården

Konkurrencen på det københavnske burgermarked spidser til. Trods det har den svenske, klimapositive burgerkæde Max Burger valgt at åbne en restaurant til, skriver restaurantkæden i en pressemeddelelse til FødevareWatch.dk.

Cofoco-hotel skifter navn inden genåbning

Hotel Copenhagen Crown på Vesterbrogade har i en årrække levet et noget upåagtet liv, men er nu ved at blive ombygget og renoveret så det ved genåbningen til efteråret står nyistandsat med blandt andet sine 90 værelser og sit nye navn, Coco, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne