For at undgå stressede kunder i drive thru-køen har Kentucky Fried Chicken et nyt initiativ undervejs. I stedet for at læse menutavlen i drive thru'en med en kø af biler bag sig, kan kunderne i stedet ringe til et nummer, hvor KFCs menu læses højt.  Det er også muligt for kunderne at bestille via denne service, skriver BigHospitality.

Forsøget har været en succes, og kæden planlægger nu at integrere tilbuddet i deres online-univers og app i Storbritannien.

Den nye løsning indeholder også en funktion med anbefalinger, som man kender det fra Netflix og nethandel, og virksomheden tror, at løsningen kan være med til at smidiggøre bestillingsprocessen.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Dansk fastfoodkæde lukker

Hvis man vil have sund fastfood, må man kigge andetsteds end myPOKÈ, som lukker. Det fortæller kædens ejer, Søren Sehested, mandag aften i et opslag på Facebook, skriver EB.dk.

FN belønner MAX Burgers’ klimapositive indsats

“Momentum for Change” er initiativtager udmærkelsen som er en del af arbejdet for Global Climate Action inden for FN’s Climate Change sekretariat. Ud af årets rekordstore antal nomineringer blev 15 prismodtagere udvalgt. Alle vindende projekter vises ved forskellige lejligheder i forbindelse med FN’s Climate Change Conference (COP25) i Santiago, Chile i december.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne