Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I 2016 igangsatte ledelsen i Jespers Torvekøkken en ny strategiperiode. Der skulle fokus på bæredygtighed, og man satte gang i byggeriet af et 6000 kvadratmeter stort produktionshus med adskillige køkkener, skriver FødevareWatch.dk.
Det slår nu for alvor igennem i tallene hos den sjællandske cateringvirksomhed.
I 2018/19 steg bundlinjen til 11 mio. kr., hvilket er en stigning på 154 pct. i forhold til årsresultatet i 2017/18. Ronny Saul, der har været adm. direktør i selskabet siden 2011, er ikke overraskende ganske tilfreds med årets udvikling.
"Mange af de initiativer, vi har sat i gang siden 2016, har virkelig udmøntet sig succesfuldt i år," siger han og henviser til det store madhus, et nyt design på kantinerne, ny håndtering af data og en strømlining inden for virksomhedens salg, der ikke er kantinedrift.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024