Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Æg er det næste store hit. Det mener i hvert fald Espresso House-grundlægger Elisabet Eriksson, som regner med at have 100 æggerestauranter globalt inden for de næste fem år under navnet Egg Inc.
Det skriver svenske Food-supply.se ifølge FødevareWatch.dk, der oplyser, at kaffebarsstifteren har brugt afkastet fra salget af Espresso House til at starte den nye forretning. Konceptet består i, – som navnet antyder – at alle retter har æg som hovedingrediens.
"Siden september 2017 har vi arbejdet på at udvikle et innovativt og unikt restaurantkoncept, som tilbyder hurtig og enkel mad, der samtidig er god, sund og miljømæssig smart. Vi tror og håber, at Eggs Inc bliver en international succes," siger Elisabet Eriksson til mediet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotel Dagmar udvider med nye værelser i Ribe
28-10-2025
-
Nimb Hotel anerkendes med flere priser
28-10-2025
-
Nyt lejlighedshotel skyder op nær Amager Strand
28-10-2025
-
Minister: Regler for korttidsudlejning skal håndhæves bedre
28-10-2025
-
Mikkeller-restaurant i lufthavnen fik sur smiley og bøde
28-10-2025
-
Historisk hotel ved Vesterhavet opnår Greenkey-certificering
28-10-2025
-
Stor interesse for ny afdeling af Statens Museum for Kunst i Thy
28-10-2025
-
Starbucks-ansatte truer med strejke
28-10-2025