En række af landets største burgerkæder har planer om at udvide nettet af restauranter. Det skriver Børsen.

Mediet har spurgt syv burgerrestauranter om planerne for fremtiden, og seks af dem har planer om at åbne nye filialer.

"Trods konkurrencen på burgermarkedet oplever vi fortsat en positiv udvikling i antallet af gæster på vores eksisterende restauranter," siger Thomas Rasmussen, adm. direktør for Grillen Burgerbar, til Børsen.

Ud af de syv burgerkæder, som Børsen har spurgt om udvidelsesplaner, svarer fire, at de har planer om at åbne nye restauranter allerede i 2020.

Sticks'n'Sushi må skrue ned for vækstblusset

Sticks'n'Sushi tager en dyb indånding efter flere års høj vækst. Den succesfulde sushi-kæde kommer ud af året med underskud og sætter de helt store ekspansionsplaner på pause. Fokus er nu på de tre kernemarkeder: Danmark, Storbritannien og Tyskland, skriver Berlingske.

Brandingkampagnes ambassadørkorps toptunes til at fortælle om erhvervet

14 af erhvervets største talenter har dedikeret noget af deres sparsomme fritid til at bakke op om 3F og HORESTAs kampagne Hospitality Career. Her vil de fortælle om de mange sjove, inspirerende, udfordrende og anderledes ting, der gør deres arbejdsliv spændende. Målet er, at få flere unge til at slå øjnene op for erhvervets muligheder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne