Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
OptiMeet 2019 er en anledning til at måle aktuelle strategier, udfordringer og tanker op imod dagens indlæg om branding, nye mødekoncepter, teknologi, hotelledelse og tendenser lige nu. Fortalt af dem, der er længst fremme på både vækst og indtjening.
Petter Stordalen fortæller blandt andet, hvordan Nordic Choice Hotels anvender begrebet multibranding i sin verdensomspændende markedsføring.
I alt ni kompetente fagfolk går på scenen i løbet af dagen. Herunder også Peter Haaber, CEO og stifter af Zleep Hotels, som viser, hvordan man prioriterer et serviceniveau, der gør gæsterne både glade og tilfredse - og samtidig skaber et godt økonomisk resultat. Dagen afsluttes med netværk.
Se programmet og læs mere om OptiMeet: https://kursuslex.dk/arrangementer/optimeet-2019/
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024