OptiMeet 2019 er en anledning til at måle aktuelle strategier, udfordringer og tanker op imod dagens indlæg om branding, nye mødekoncepter, teknologi, hotelledelse og tendenser lige nu. Fortalt af dem, der er længst fremme på både vækst og indtjening.

Petter Stordalen fortæller blandt andet, hvordan Nordic Choice Hotels anvender begrebet multibranding i sin verdensomspændende markedsføring.

I alt ni kompetente fagfolk går på scenen i løbet af dagen. Herunder også Peter Haaber, CEO og stifter af Zleep Hotels, som viser, hvordan man prioriterer et serviceniveau, der gør gæsterne både glade og tilfredse - og samtidig skaber et godt økonomisk resultat. Dagen afsluttes med netværk.

Se programmet og læs mere om OptiMeet: https://kursuslex.dk/arrangementer/optimeet-2019/

Konferencested: ”Certifikat skal sikre kunders it-tryghed”

Et synligt certifikat på lige fod med et smiley-certifikat bør være kundernes garanti for, at de enkelte konferencecentre leverer it-sikkerhed, kunderne har brug for. Forslaget kommer fra Birgitte Boserup, administrerende direktør for konferencecentret Saltoftehus på Saltofte Gods, skriver SN.dk.

Kom til internationalt symposium om smag og bæredygtighed

Hvordan kan vi bruge vores smag til at leve og spise godt uden samtidig at bringe kloden ud af balance? Hvordan påvirker kravet om bæredygtighed smagen af vores mad og måltider? Og hvordan kan smag hjælpe os til bæredygtige valg, hvad enten vi er forbrugere, restauratører eller udviklere af mad?

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne