OptiMeet 2019 er en anledning til at måle aktuelle strategier, udfordringer og tanker op imod dagens indlæg om branding, nye mødekoncepter, teknologi, hotelledelse og tendenser lige nu. Fortalt af dem, der er længst fremme på både vækst og indtjening.

Petter Stordalen fortæller blandt andet, hvordan Nordic Choice Hotels anvender begrebet multibranding i sin verdensomspændende markedsføring.

I alt ni kompetente fagfolk går på scenen i løbet af dagen. Herunder også Peter Haaber, CEO og stifter af Zleep Hotels, som viser, hvordan man prioriterer et serviceniveau, der gør gæsterne både glade og tilfredse - og samtidig skaber et godt økonomisk resultat. Dagen afsluttes med netværk.

Se programmet og læs mere om OptiMeet: https://kursuslex.dk/arrangementer/optimeet-2019/

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Nyt venue vil konkurrere om store events

Nu byder Slagelse ind som konkurrent til de store eventsteder i Danmark. Med et budget på 700 mio. kroner er det planen, at der foruden etablering af boliger og hotel skabes en renovering af tribunen samt en overdækning af Harboe Arena Slagelse.

Hotelchef på hjemmebane

Efter en årrække med daglig pendling til Odder og senere Sabro ved Aarhus har Jakob Beck Wätjen rykket karrieren hjem til Silkeborg.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne