Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Superbrugsens chef, kædedirektør Jesper K. Andersen, er for tiden travlt optaget af, hvordan man i den 230 butikker store supermarkedskæde møder fremtidens forbrugere.
Jesper K. Andersen er overbevist om, at convenience og markedet for færdiglavede måltider også i fremtiden kommer til at stjæle en stor del af opmærksomheden.
"Jeg tror, vores opgave i fremtiden bliver at give den nye generation af forbrugere en oplevelse af, at de som i dag laver deres egne gode måltider derhjemme, men at de kan gøre det på fem-ti minutter," siger Jesper K. Andersen og tilføjer, at der er mange aspekter af det at sælge færdiglavede måltider i detailhandlen:
"Vi skal på en eller anden måde være byens restaurant. Vi skal kunne klare mad ud af huset og være alternativet til, at man henter pizzaen hos pizzamanden i en travl hverdag. Den handel skal vi vinde i Superbrugsen, for vi kan klare det nemme og gode måltid, og vi kan gøre det billigere og sundere for vores kunder. Så i min optik er der ingen tvivl om, at vi i fremtiden kommer til at opleve, at der står kokke blandt vores slagtere og delikatessefolk," siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA til TV2 Kosmopol: Turismen sætter gang i beskæftigelsen
01-07-2025
-
Når hedebølgen rammer…
01-07-2025
PRESSEKLIP
-
Tilmeldingen til Danish Travel Awards 2025 er åbnet
01-07-2025
-
Bakken klar med ny administrerende direktør
01-07-2025
-
Hotel Koldingfjord udvider
01-07-2025
-
Brøndums Hotel solgt til dansk hotelkoncern
01-07-2025
-
Legoland får rekordhøj omsætning
01-07-2025
-
Britisk medie har kåret de 10 smukkeste byer i Danmark
01-07-2025
-
Rox Resort har fundet sit personale
01-07-2025