I et forsøg på at tiltrække flere forretningsrejsende er danske Gaest.com, der kalder sig for mødelokalernes svar på Airbnb, gået sammen med et af Europas største loyalitetsprogrammer, SAS Eurobonus.

De over fem millioner medlemmer af SAS EuroBonus kan nu optjene 50 EuroBonus Ekstrapoint for hver gang de bruger 100 kroner på Gaest.com

Gaest.coms medstifter og koncernchef, Anders Boelskifte Mogensen, siger:

”Vi er den første online markedsplads for møder der går sammen med et veletableret flyselskabs loyalitetsprogram som EuroBonus – og dette er kun det første af mange partnerskaber, vi vil annoncere i den nærmeste fremtid.”

Har du fået læst?

SAS forventer et fald i rejselysten næste år

SAS forventer, at rejselysten bliver mindre næste år. Folk vil flyve lidt mindre, og det er medvirkende til, at man i SAS er forsigtig i sin prognose for 2020, selv om selskabet i sidste halvdel af 2019 har haft flere rejsende og har fået mere for billetterne, skriver Jyllands-Posten.

Hotelkæde gør alle møder CO2-neutrale

Radisson Hotel Group er den eneste hotelkoncern, der automatisk og uden omkostning for gæsten kompenserer for CO2-aftrykket til hvert eneste møde og arrangement, som finder sted på kædens mere end 1.100 hoteller over hele verden. Det skriver virksomheden på sin hjemmeside.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne