Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Som et led i udviklingen af konferencestedet, har man besluttet at rebrande stedet og det er ikke blot i form af nyt navn, logo, hjemmeside og identitet, man ønsker også at løfte gæsteoplevelsen yderligere og tilbyde gæsterne rammer, som giver rum til inspiration, udvikling og udfordring under mødet og opholdet.
Spørgsmålet om hvorfor man skifter navnet Koldkærgård ud med Horisont melder sig naturligt, hvorfor overhovedet skifte et navn, som stedet har båret i en menneskealder? Det har Mikkel Kroustrup en god forklaring på:
”Overvejelserne om at skifte navnet Koldkærgård ud med det nye navn Horisont har været undervejs i lang tid. Vi ligger jo midt i Agro Food Park, som netop er kendetegnet ved deres mange udviklingsprojekter på landbrugs- og fødevareområdet og det var derfor helt naturligt for os at følge trop med en udvikling af Koldkærgård på flere niveauer. Samtidig med har navnet Koldkærgård skabt udfordringer for os på de internationale digitale platforme, hvor vi henter flere og flere af vores internationale gæster fra – her fungerer æ, ø og å som bekendt ikke optimalt”, fortæller Mikkel Kroustrup.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Restauranter ser positivt på resten af 2025
22-08-2025
-
Lynguide: Gode råd om at give advarsler
22-08-2025
-
Jan Fischer går på pension efter 27 år i HORESTA
22-08-2025
PRESSEKLIP
-
Tivoli Friheden lægger ambitiøs plan efter nye ejere
22-08-2025
-
Ny direktør med international erfaring på Ruths Hotel
22-08-2025
-
Dansk hotelmilliardær har ingen planer om at sælge livsværket
22-08-2025
-
Regeringen vil afskaffe afgifter på kaffe og chokolade
22-08-2025
-
Turistdestination indgår partnerskab med stjernerytter
22-08-2025
-
Tidligere USA-ambassadør taler ved HORESTA Årsdag 2025
22-08-2025
-
Wonderful Copenhagen: Der er styr på turismen i København
22-08-2025
-
Nyt digitalt kort skal fremme økologiske spisesteder
22-08-2025