Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Som et led i udviklingen af konferencestedet, har man besluttet at rebrande stedet og det er ikke blot i form af nyt navn, logo, hjemmeside og identitet, man ønsker også at løfte gæsteoplevelsen yderligere og tilbyde gæsterne rammer, som giver rum til inspiration, udvikling og udfordring under mødet og opholdet.
Spørgsmålet om hvorfor man skifter navnet Koldkærgård ud med Horisont melder sig naturligt, hvorfor overhovedet skifte et navn, som stedet har båret i en menneskealder? Det har Mikkel Kroustrup en god forklaring på:
”Overvejelserne om at skifte navnet Koldkærgård ud med det nye navn Horisont har været undervejs i lang tid. Vi ligger jo midt i Agro Food Park, som netop er kendetegnet ved deres mange udviklingsprojekter på landbrugs- og fødevareområdet og det var derfor helt naturligt for os at følge trop med en udvikling af Koldkærgård på flere niveauer. Samtidig med har navnet Koldkærgård skabt udfordringer for os på de internationale digitale platforme, hvor vi henter flere og flere af vores internationale gæster fra – her fungerer æ, ø og å som bekendt ikke optimalt”, fortæller Mikkel Kroustrup.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Marriott udvider i København med opkøb af CitizenM
29-04-2025
-
HORESTA advarer mod Københavns Kommunes nye nattelivsplan
29-04-2025
-
Danske kokke- og tjenerelever henter sølv ved nordiske mesterskaber 2025
29-04-2025
-
Ruths Hotel sikrer millionoverskud trods vejrets luner
29-04-2025
-
Norske Spenn udvider med Reitan Retail – danske hotelgæster får flere fordele
29-04-2025
-
Danske Hoteller vil vokse videre med ny kapitaludvidelse
29-04-2025
-
Hvide Sande-serie skaber massiv opmærksomhed om Vestkysten
29-04-2025
-
Bornholmsk strandhotel satser på helårsturisme efter ny SKI-aftale
29-04-2025
-
Kokke og entusiaster skal dyste til DM i Bålmad
29-04-2025