Solen har skinnet ekstra meget denne sommer – også på de fem danske ferieparker i Landal GreenParks, der er helt ny spiller på det danske ferieparkmarked. I juli og august opnåede parkerne en samlet vækst i gæstetallet på 8 procent sammenlignet med samme periode sidste år, hvor parkerne endnu ikke hørte under Landal-brandet.

Stigningen er især båret hjem af markant vækst i gæstetrafikken fra udlandet. Alene fra Belgien og Tyskland voksede strømmen i sommersæsonen således med henholdsvis 35 og 37 procent.

”Ejerskiftet har haft en tydelig effekt på gæstestrømmen til parkerne. Vi er blevet en del af en international kæde, og det åbner mulighed for at styrke markedsføringen på markeder, vi ikke tidligere har haft adgang til. Eksempelvis har vi set en flyvende udvikling i trafikken fra Holland, som er blevet vores andenstørste marked. Vi har også fået godt fat i de belgiske og tyske gæster, der ellers ikke har haft tradition for ferie i danske ferieparker,” siger Salg- og Marketing Manager i Landal GreenParks Danmark, Kent Lodberg.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne