Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Discountkæden Lidl går i offensiven for at trække flere danske forbrugere ind i butikkerne. Også kunder, som ikke hidtil har været kædens direkte målgruppe her i landet.
Det sker med en satsning på fødevarer fra små, lokale producenter rundt om i landet. Varer, som er produceret og udviklet i et samarbejde mellem producenterne og den danske gourmetkok Wassim Hallal. Han er bl.a. kendt for sin Michelin-restaurant Frederikshøj i Aarhus.
Sammen lancerer de i fødevareserien alt fra eksempelvis frisk pighvar fra Hirtshals til surdejsbrød fra Sønderjylland og småkager fra Mols bagt efter kokkens opskrifter.
Wassim Hallal fastslår, at der i Lidl-projektet løbende vil komme nye produkter. Han er i den forbindelse også opmærksomhed på færdigretter og de lette måltider.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024