Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hvordan er det nu lige, en flødeboller bliver til - sådan fra start til den er klar til at blive fortæret - for eksempel af en sulten hotelgæst - eller af et lækkersultent barn på kokkeskole.
Det var der god mulighed for at finde ud af på Hotel Crowne Plaza, da hotellet i dag afviklede kokkeskole for en flok børn. Via sit nyhedsbrev havde Crowne Plaza givet modtagerne mulighed for at tilmelde deres barn til kokkeskolen, der afvikles denne weekend. Et stort antal meldte sig - men der var kun plads til i alt 32 børn. Over 100 måtte nøjes med at stå på en venteliste.
Crowne Plaza oplyser, at det er helt tilfældigt, at deres kokkeskole falder sammen med børnenes efterårsferie. Kokkeskolen afvikles som en del af hotellets CSR (Corporate Social responsibility) - altså virksomhedens opfattelse af socialt ansvar over for sine omgivelser.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025