Igen i år var der nyheder på tapetet, da Djurs Sommerland d. 27. april slog dørene op til en ny sæson.

De fartglade små og deres familier kunne, som noget nyt, springe ombord i børnerutsjebanen Jungle Rally og familiekarrusellen Safaribussen. Men selvom de to mindre forlystelser næppe trak helt så mange gæster som Dragekongen gjorde det, da den åbnede sidste år, er det alligevel lykkedes Djurs Sommerland at få endnu flere gæster i år. Helt præcis 817.378 gæster er det blevet til i parkens 38. sæson.

”Vi er meget tilfredse med, at flere end 817.000 gæster har besøgt Djurs Sommerland, og at vi igen i år slår besøgsrekord. Siden 2008 er vores besøgstal steget med mere end 50 procent, og der er ingen tvivl om, at de seneste års mange investeringer i nye forlystelser og produktudvikling har haft positiv indflydelse på børnefamiliernes lyst til at besøge Djurs Sommerland”, siger administrerende direktør Henrik B. Nielsen med henvisning til, at man de seneste 10 år har investeret mere end 400 millioner kroner i nye, unikke forlystelser og udvikling af parken.

Tivoli vil løfte salg af mad og drikke med bredere udbud

Tivolis nye general manager for food&beverage Jakob Harreby Volquards har siddet i direktørstolen siden oktober 2019, og selv om han ikke vil komme ind på fremtidens konkrete tiltag, har han dog spottet, hvad der skal gøres anderledes for at optimere indtjeningen på segmentet.

Djurs Sommerland slutter sæsonen af med endnu en kåring

”Vi er utrolig glade og meget stolte over at modtage prisen ”Bedste Forlystelse” 2019, hvor vi var oppe imod et stærkt felt af nominerede. I år har vi haft endnu mere fokus på at give vores gæster personlige og mindeværdige oplevelser i parken. Derfor betyder det rigtig meget for os at modtage en pris som denne, der er uddelt på baggrund af børnefamiliernes stemmer,” siger adm. direktør Henrik B. Nielsen.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne