På møde- og konferencemarkedet er bevidstheden om bæredygtighed stigende. Det skriver Skift.com, og Olivia Galun, medlem af den internationale organisation for professionelle kongresorganisatorer, tilføjer, at det er alle fra gæster til værter samt øvrige interessenter, der interesserer sig for dagsordenen.

”Der er langt større fokus på den langsigtede indflydelse af møder og ’smid-væk-mentaliteten’ bliver nu udfordret”, siger hun.

Rose Squitieri-Strickland, senior project manager hos BCD Meetings & Events, siger, at det særligt er den yngre generation, som har øjne på bæredygtighed og CSR, og som vært er man derfor nødt til at tænke disse elementer ind, når man vil lave et arrangement, der matcher deres behov.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Bæredygtighedsvideo: Sådan blev burgerkæde klimapositiv

På HORESTA Årsdag var seks af hotel- og restauranterhvervets grønne frontløbere udvalgt til at fortælle, hvad de er særligt stolte af at være lykkedes med, hvad angår bæredygtighed. Her kan du se videoen med Max Burgers.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne