Et såkaldt "Boutique Hotel". Det er konceptet for det nye Hotel Britannia, hvor indretningen skal være spændende og afslappende, og hvor der skabes endnu bedre mulighed for aktiviteter og ophold i fællesarealerne. Man vil blandt andet omdanne hotellets restaurant, receptions- og foyerområde, ligesom der etableres et lounge- og caféområde med en afslappet atmosfære.

Dermed ønsker de nye ejere at imødekomme mangfoldigheden blandt hotellets gæster, som så de i endnu højere grad bliver inspireret til at benytte sig af muligheden for at opholde sig i stueetagen, fremfor eksempelvis på værelserne.

”Vi ser gerne at der skabes mere liv i stueetagen, og at serviceniveauet - som i dag - skal være i topklasse og usnoppet, ligesom betjeningen skal være personlig og smilende. Gæsterne skal føle sig hjemme på hele hotellet, uanset hvem man er”, siger Peter Petersen.

Medarbejderne på Hotel Britannia blev fredag informeret om planerne, hvor de nye ejere også bekendtgjorde at omdannelsen af byens hotel allerede vil blive igangsat per 1. januar 2019.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Hotel klar efter stor millionrenovering

For at signalere nærheden til den store park ved Scandic-hotellet i Roskilde og også lyde lidt grønnere, er ordet ”park” netop tilføjet, så hotellet nu hedder Scandic Roskilde Park, skriver Standby.dk.

Madklubben Esbjerg er klar til første servering

Tirsdag åbner restaurantkæden Madklubben sin første vestjyske filial i hjertet af Esbjerg. Restauranten kom allerede før åbningen flyvende fra start. På halvandet døgn har over 400 esbjergensere booket bord til de første åbningsdage, hvor der er testmiddage til halv pris.

Dansk boutiquehotel renoveret for over 100 millioner

Præcis hvor meget Claus Hildebrandt, ejeren af blandt andet det firestjernede boutiquehotel Skt. Annæ mellem Amalienborg og Kgs. Nytorv, har spenderet på den fem år lange istandsættelse og opgradering, oplyses ikke præcist.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne