Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
En frokostbøf på Jensens Bøfhus for to personer til 10 kroner. Det lyder næsten for godt til at være sandt. Og det er det også. Forbrugerombudsmanden advarer mod, at Jensens Bøfhus' navn, logo og billeder bliver misbrugt til at lokke forbrugere i en abonnementsfælde på internettet, skriver Ritzau.
En forbruger har klaget til Forbrugerombudsmanden, fordi hun fulgte et link fra en mail, hvor Jensens Bøfhus' logo og billeder fremgik.
Med meget lille skrift fremgik det, at hun ved at takke ja til tilbuddet blev bundet af et abonnement. Samtidig var det kun en konkurrence, hun deltog i, om at vinde frokostbøffen til ti kroner.
Jensens Bøfhus' har også selv kontaktet ombudsmanden, fordi restaurantkæden er blevet kontaktet af en masse danskere, der har modtaget mailen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
- 
                            Unge hotel- og restauranttalenter hædret på HORESTA Årsdag 202531-10-2025 
 
- 
                            Fremtiden i fokus på rekordstor årsdag hos HORESTA31-10-2025 
 
- 
                            Rasmus Munk fra Alchemist vinder The Best Chef Awards for andet år i træk31-10-2025 
 
- 
                            Regeringen vil investere i turisme og stramme grebet om Airbnb31-10-2025 
 
- 
                            Nu åbner Rox Resort i Køge31-10-2025 
 
- 
                            Danhostel finder ny direktør med kædeerfaring31-10-2025 
 
- 
                            Fire arkitektteams i kapløb om nyt verdensarvscenter i Roskilde31-10-2025 
 
- 
                            Støj fra restaurantgæster skaber splid i Indre By31-10-2025 
 
