Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
En frokostbøf på Jensens Bøfhus for to personer til 10 kroner. Det lyder næsten for godt til at være sandt. Og det er det også. Forbrugerombudsmanden advarer mod, at Jensens Bøfhus' navn, logo og billeder bliver misbrugt til at lokke forbrugere i en abonnementsfælde på internettet, skriver Ritzau.
En forbruger har klaget til Forbrugerombudsmanden, fordi hun fulgte et link fra en mail, hvor Jensens Bøfhus' logo og billeder fremgik.
Med meget lille skrift fremgik det, at hun ved at takke ja til tilbuddet blev bundet af et abonnement. Samtidig var det kun en konkurrence, hun deltog i, om at vinde frokostbøffen til ti kroner.
Jensens Bøfhus' har også selv kontaktet ombudsmanden, fordi restaurantkæden er blevet kontaktet af en masse danskere, der har modtaget mailen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Subway åbner første restaurant i ny dansk storsatsning
18-09-2025
-
Venstre åben for udeservering på Rådhuspladsen
18-09-2025
-
Femernforbindelsen risikerer mindst et års forsinkelse
18-09-2025
-
HORESTA udvider direktion med juridisk direktør
18-09-2025
-
Marriott nærmer sig 250 mio. medlemmer i bonusprogram
18-09-2025
-
Schackenborg frasælger jord for at satse på turisme
18-09-2025
-
Trepartsaftale åbner for turismeudvikling i Sydfyn
18-09-2025
-
Museerne fortsætter rekordkurs – kulturturisme i vækst
18-09-2025
-
Bornholm lancerer chatagent for turister
18-09-2025