Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Chefkok Allan Poulsen åbner restaurant i sit eget hus. Den 1. september slår han dørene op til sin nye restaurant "Noorrm" på landet uden for Aarhus med servering i hans egen spisestue. Det skriver Aarhus Lokalavis ifølge Kursuslex.
Ideen er at spare huslejen og bo tæt ved råvarerne.
"Jeg har huseret rundt i fine dining i 10-15 år, hvor jeg har prøvet alt muligt. Min lyst har altid været at lave mad på højeste niveau, og det er der både fordele og ulemper ved. Ulempen er, at det kan være rasende dyrt," siger Allan Poulsen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA foreslår register over Airbnb-udlejere
09-06-2026
-
Ny restaurantkæde skal koble natur og mad
09-06-2026
-
Fødevaremoms kan blive udskudt til efter 2027
09-06-2026
-
Hotel Sanders fordobler overskuddet
09-06-2026
-
Hotelchef skifter til direktørpost i Skagen
09-06-2026
-
Skagen vil styrke sin gastronomiske position med Michelin-støtte
09-06-2026
-
Historisk hotel bliver del af international kæde
09-06-2026
-
Internationalt: Amsterdam hæver turistskatten markant
09-06-2026