Efter i lang tid at have stået lidt uden for det måltidskassekoncept, er onlinebutikken Nemlig.com nu klar til at udvide med måltidskasser i fleksible ordninger. Det siger adm. direktør Stefan Plenge til Berlingske, ifølge FødevareWatch.

Han og Nemlig-majoritetsejer Anders Holch Povlsen vil med initiativet og en større investering tage konkurrencen op med tilbudene fra dominerende Aarstiderne samt Coop Mad og Skagenfood, sidstnævnte ejet af Salling Group.

"Vi har ubestridt Danmarks mest fleksible koncept. Modsat de andre tilbyder vi, at vi kan levere alle ugens syv dage på det tidspunkt, som passer kunden og med en meget kort deadline fra bestilling til levering, og så binder man sig ikke til et abonnement hos os," sigerStefan Plenge til avisen.

Har du fået læst?

Supermarked tager kampen op mod take-away og måltidskasser

Kvicklys direktør siden 2016, Allan Kristoffersen, luftede allerede i april sine tanker om at gøre supermarkedet til et decideret spisested. Nu kan direktøren så fortælle, at det er rykket nærmere, og at spisestedstankerne for alvor vil manifestere sig i butikkerne i løbet af 2019 og de kommende år frem.

Markante investorer køber sig ind i nystartet måltidsklub

Vin-startuppet Winefamly har for øjeblikket god medvind på markedet for det abonnementsbårne drikkevaresalg. Medvinden fra vinhandlen håber grundlægger og direktør Thomas Pedersen på, at man også kan overføre til startuppet Rigtigmad.dk, der er det, man kan kalde en digital madklub med salg af kød, fisk, fjerkræ, specialiteter, færdige måltider og måltidskasser.

Madklubben kaster sig over måltidskasser

Den hurtigtvoksende restaurantkæde Madklubben, der har 20 restauranter under forskellige navne i København og Aarhus, melder sig på banen over aktører, der vil have del i måltidskassemarkedet i Danmark. Det skriver Børsen ifølge FødevareWatch.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne